Consult Group Logo

Klauzula informacyjna RODO – strona internetowa Consult Group s.c.

Administrator danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), administratorem Twoich danych osobowych jest Consult Group s.c. z siedzibą przy ul. Warszawskiej 9/27, 32-086 Węgrzce. Kontakt z administratorem: biuro@consultgroup.com.pl.

Cele i podstawy przetwarzania danych

Dane będą przetwarzane w celach:

  • udzielenie odpowiedzi na zapytania z formularza,
  • prowadzenie korespondencji,
  • zawarcie i realizacja umowy,
  • marketing bezpośredni usług własnych,
  • obsługa reklamacji i zapytań,
  • tworzenie analiz i statystyk,
  • wykrywanie nadużyć i zapobieganie im,
  • realizacja obowiązków prawnych (np. podatkowych).

Podstawy prawne: art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, f RODO.

Zakres przetwarzanych danych

Przetwarzamy:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu (jeśli podany),
  • adres IP, dane przeglądarki i systemu,
  • inne dane dobrowolnie podane w formularzu.

Logi serwera

W celu zapewnienia bezpieczeństwa technicznego i analizy działania strony, serwer zapisuje dane takie jak adres IP, data i czas zapytania, dane przeglądarki i systemu. Dane są używane wyłącznie do celów administracyjnych.

Odbiorcy danych

Dane mogą być przekazane podmiotom wspierającym działalność firmy, takim jak dostawcy IT, hostingowi, analityczni (np. Google), biura księgowe lub podmiotom upoważnionym przez prawo.

Przekazywanie danych poza EOG

Dane co do zasady nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Jeśli narzędzia (np. Google Analytics) tego wymagają, odbywa się to zgodnie z RODO na podstawie odpowiednich zabezpieczeń.

Okres przechowywania danych

  • do 12 miesięcy po zakończeniu korespondencji,
  • do momentu cofnięcia zgody – jeśli dotyczy,
  • do realizacji obowiązków prawnych (np. 5 lat podatkowo),
  • do upływu przedawnienia roszczeń.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Masz prawo do:

  • dostępu do danych,
  • sprostowania,
  • usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • przenoszenia,
  • sprzeciwu,
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
  • skargi do Prezesa UODO.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Nie podejmujemy decyzji automatycznie, nie prowadzimy profilowania, chyba że wynika to z prawa lub uzyskano zgodę użytkownika.

Dobrowolność podania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu kontaktu lub umowy.

Data ostatniej aktualizacji: 20/05/2025 r.